Video Circula -pelistä – katso, innostu ja tilaa

13.2.2019 2019Tiedote

Kuinka hävikkiruokaa ja tyhjää teollisuushallia hyödyntämällä saadaan aikaiseksi luonnonvaroja säästävää liiketoimintaa?
Kuka pitchaa yritysideansa parhaiten? Circula Kiertotalous ja yrittäjyyspeli -video antaa pikaperehdytyksen pelin pelaamiseen.

Circula Kiertotalous- ja yrittäjyyspeli on toiminnallinen lautapeli, jossa tutustutaan kiertotalouteen luovan tiimityön kautta. Circula sopii osaksi lukion, ammatillisen koulutuksen tai ammattikorkeakoulun opintoja, mutta myös vapaa-ajan toimintaan. Se on helppo liittää osaksi laajempaa oppimiskokonaisuutta, esimerkiksi yrittäjyyskasvatukseen, omalle ammattialalle tai lukion teemaopintoihin. Peliä voidaan käyttää myös ympäristö- ja yritysneuvonnassa tai yrityksen sisäisessä koulutuksessa. Pelin avulla kiertotalouden liiketoimintamallit tulevat tutuksi, ja organisaatio tai yritys voi saada ideoita kiertotalouden tarjoamista mahdollisuuksista omalle toiminnalleen. Peli lisää vuorovaikutusta ja yhteistyötä sekä motivoi henkilöstöä ja asiakkaita ympäristövastuulliseen toimintaan.

Tilaa Circula tästä!

Yhteistyössä Sykli, Omnia, Savon koulutuskuntayhtymä ja Sitra.

Seuraavaksi
Espoolaisnuorukainen rohkaistui tekemällä oppien